پارچه کرپ باربی-قیمت پارچه کرپ باربی-فروش کرپ
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه کرپ باربی-فروش پارچه کرپ باربی-انواع پارچه کرپ ((قیمت و کیفیت مناسب))

کرپ پارچه ای است نرم و کمی براق که با جنس های مختلفی چون، پشم، ابریشم. ریون، پنبه، استات، الیاف مصنوعی و پلی استر تولید می شود. تفاوت در نوع بافت این پارچه باعث آن است که کرپ به دسته های مختلفی چون، کرپ کنزو. کرپ چیکوتا، کرپ خاویاری، کرپ مرویجت، کرپ ژرژت، کرپ غواصی و… تقسیم شود. و هر کدام برای مصرف خاصی استفاده می شوند. کرپ باربی نیز در این دسته بندی قرار می گیرد و در حقیقت یک نوعی از پارچه کرپ است.

کاربرد پارچه کرپ باربی

این نوع پارچه محصول کشور اندونزی است. و می توان آن را در دسته با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد. مواد به کار رفته در این پارچه از مواد نو و دسته اول تهیه می شود. به همین دلیل رنگ پارچه کرپ باربی در بلند مدت بور نمی شود. و بسیار خوش ایست است. پارچه های کرپ انواع مختلفی دارند و هر کدام متناسب با جنس، نوع بافت، ضخامت، وزن و… برای طرح های مختلف از لباس ها استفاده می شود.

پارچه های کرپ به دلیل اینکه انعطاف بالایی دارند، از پرکاربردترین پارچه هایی هستند که در صنعت مد و لباس از آن استفاده می شود. و همیشه این پارچه توجه خیاطان، کارگاه های تولیدی لباس، بانوان و… را به خود جلب کرده است. پارچه های کرپ عمدتاً تولید داخل هستند اما تعدادی از آنها تولید کشورهایی مثل چین، ترک و اندونزی هستند. پارچه کرپ باربی در دو نوع پارچه کرپ باربی فرانسه و پارچه کرپ باربی اندونزی در بازار موجود است. که در کل چون تولید داخلی نیستند، نسبت به دیگر پارچه های کرپ قیمت بالاتری دارند.

پارچه حامد (بخشایش)

با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x