پارچه کتان-قیمت پارچه کتان-انواع پارچه کتان
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه کتان-فروش پارچه کتان-قیمت انواع پارچه کتان ((کیفیت و قیمت مناسب))

پارچه کتان که یکی از پرکاربردترین موارد در صنعت پوشاک است و لقب پادشاه پارچه ها را دارد. از گیاهی به همین نام درست می شود. تولیدهای پوشاک معمولاً از این پارچه برای دوخت انواع لباس های زنانه استفاده می کنند و کتان جزو پرفروش ترین کارهای آنها است.
غیر ممکن است که تا حالا لباسی از جنس کتان نخریده باشید. چون لباس های کتانی در بازار به وفور دیده می شوند. خوش دوخت و خوش پوش هستند و طرفداران زیادی دارند.

انواع شلوار مردانه، زنانه و بچه گانه موجود در بازار از همین جنس هستند. چون این پارچه از قدیم تا حالا در صنعت تولید پوشاک وجود داشته است. و سابقه دیرینه ای دارد. اقوام مختلفی در طول تاریخ از این پارچه استفاده می کرده اند. اولین نمونه های کتان رنگ شده در غارهای ماقبل تاریخ در گرجستان یافت شده اند.

کاربرد پارچه کتان

پارچه کتان کاربردهای زیادی دارد. اما یکی از پرکاربردترین آن در تولید پوشاک زنانه، مردانه و پچه گانه است. به دلایلی که ذکر شد این پارچه طرفداران زیادی دارد و همواره مورد توجه تولیدی ها قرار دارد. البته از کتان در صنایع دیگری نیز استفاده می شود. برای مثال برای ساخت وسایل دکوری کاربرد زیادی دارد. کتان پارچه ای زیبا برای تولید پرده، روکش مبل، کوسن و ملحفه است.

همچنین این پارچه در تهیه و تولید کیف، حوله و دستمال نیز بکار می رود. کتان به خاطر جنسی که دارد، پارچه ای ابگیر و منعطف است. در نتیجه در زمینه های مختلف قابل استفاده است.

پارچه حامد (بخشایش)
با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
https://wwww.instagram.com/parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

پارچه حامد

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x