پارچه پالتویی-فروش پارچه پالتویی-قیمت پارچه پالتویی-انواع پارچه پالتو-پارچه زمستانی-پارچه مخمل کبریتی
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه پالتویی-فروش پارچه پالتویی-انواع پارچه پالتویی ((کیفیت و قیمت مناسب))
پارچه پالتویی-پالتو از لباس های پرطرفدار و کاربردی برای روزهای سرد پاییز و زمستان می باشند. که علاوه بر گرم کردن بدن شما، سبب می شوند استایل های شیک و متنوعی دارا باشید.

برخی از انواع پارچه مانتویی

پارچه های فوتر

از بین متریال هایی که برای دوخت پالتو مورد استفاده قرار می گیرد. جنس فوتر طرفداران بسیار دارد. در واقع می توان گفت که این نوع پارچه پشمی است که از طریق کوبیده شدن تولید می شود. همین کوبیده شدن مانع از نفوذ سرما به آن می شود. اگر پالتوی که خریدید از این جنس است. سعی شود برای شست و شو به خشک شویی سپرده شود.

پارچه کبریتی

پارچه مخمل کبریتی پارچه ای متنوع و بادوام است که برای دوخت شلوار، کاپشن و لباس های کودکان ایده آل می باشد. وپارچه مخمل کبریتی دارای بافتی منحصر به فرد بوده و بسیار نرم و راحت است. و معمولاً با پنبه تهیه می شود. اما می توان از مخلوط پلی استر و پنبه، و یا حتی پلی استر کامل نیز برای تهیه آن استفاده کرد.

پارچه پنبه ای

پنبه یکی از محبوب ترین پارچه های جهان است. که از طریق الیاف اطراف دانه های گیاه پنبه به دست می آید. از پارچه پنبه ای که قابلیت تنفس و قدرت جذب بالای دارد. معمولاً برای تولید لباس های آب و هوای گرم مورد استفاده قرار می گیرد. اما نوع ضخیم پارچه های پنبه ای انتخاب خوبی برای فصل زمستان به خصوص برای کسانی است. که به پارچه ها و الیاف پشمی حساسیت دارند.

پارچه پشمی

پارچه پشمی نوعی از پارچه است که از موی حیوانات مختلف تهیه شده است. برای تهیه پارچه پشمی تولیدکنندگان پشم حیوانات را چیده و به نخ تبدیل می کنند. و سپس نخ را به شکل منسوجات در می آورند.

پارچه پشمی یک پارچه کاربردی است و شما می توانید از انواع پارچه پشمی مصنوعی و طبیعی. برای تهیه پالتو، پلیور، کلاه، دستکش و سایر اکسسوری ها و لباس ها استفاده کنید. و خود را در روزهای زمستانی، از سرما حفظ کنید.

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹ :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x