پارچه نخی بابوس-فروش پارچه بابوس-قیمت پارچه بابوس
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه نخی بابوس -فروش پارچه نخی بابوس-قیمت پارچه نخی بابوس ((کیفیت و قیمت مناسب))- انواع پارچه نخی با کیفیت و قیمت مناسب

پارچه بابوس جزو پارچه های نرم و سبک لباس های بهاره و تابستانی است که جنس راحتی دارد و تغییر رنگ نمی دهد.
لباس هایی با این خصوصیات از پارچه بابوس دوخته شده اند. معمولاً بابوس از جنس نخ دوخته می شود. و بهترین انتخاب برای روزهای گرم به حساب می آید.
مزایای پارچه نخی بابوس:همانطور که بیان شد این پارچه برای لباس های تابستانی و بهاره استفاده می شود. و ویژگی هایی دارد که آن را بین خریداران محبوب کرده است.

از مهمترین مزایای بابوس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نازک و سبک است به نحوی که بدن در لباس هایی با این نوع پارچه، بسیار راحت است.در اثر شستشو آب نمی رود.به دلیل خوبی که دارد کمتر رنگ آن تغییر می کند.به راحتی کش نمی آید و می توان گفت که جزو پارچه های مقاوم به حساب می آید.

کاربرد پارچه بابوس:

به کمک پارچه نخی بابوس می توان لباس و پوشاک متعددی طراحی نمود. اما یادتان باشد که این موارد اغلب برای تابستان و بهار توصیه می شوند. دامنه تولید لباس های راحتی خانگی با کمک این متریال بسیار بالاست. بنابراین از این نمونه هم می توان در بیرون از خانه و هم درون خانه استفاده نمود.انواع مانتو مجلسی، ساده، اسپرت در سایزهای مختلف.شومیزهای نخی در رنگ بندی های متنوع و راحت.تیشرت وپیراهن زنانه و مردانه.دامن های لخت و زیبا.سارافون و بلیز.انواع شلوار بیرونی و راحتی زنانه.کیف.

یکی از انواع پارچه های نخی و سبک، پارچه بابوس است. یک نمونه سبک که دارای امتیازات مثبتی جهت خرید و طراحی لباس محسوب می شود. این امتیازات مثبت مورد توجه تولید کنندگان لباس و مانتو قرار دارد. هرچند معیابی ناچیز و جزئی نیز در بین خصایص آن به چشم می خورد. اما این معایب و ایرادات چیزی نیست که نتوان آن را نادیده گرفت. در واقع این نمونه می تواند در تولید لباس و پوشاک برای زنان و مردان کارآمد باشد.

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹ :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x