پارچه مانتویی-پارچه مانتویی-انواع پارچه مانتویی
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه مانتویی-فروش پارچه مانتویی-انواع پارچه مانتویی ((کیفیت و قیمت مناسب))

پارچه مانتویی-مانتوها یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین لباس هایی هستند. که بانوان در ایران از آن استفاده می کنند.این نوع پوشش در محل کار، مهمانی ها، خیابان، مدرسه و… اما هر کدام از آنها بسته به محلی که مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت است. و مدل و طرح و رنگ های متنوعی را می طلبند. بعنوان مثال پارچه ای که درتابستان مورد استفاده قرار می گیرد با پارچه ای که در زمستان مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است.

انواع پارچه مانتویی

پارچه مانتویی کرپ

کرپ یکی از پارچه های رایج برای دوخت مانتو زنانه است که برای استفاده در فصول خنک و سرد مناسب است. پارچه کرپ از فیبرهای پنبه ای یا پلی استر متشکل است و دارای بافت منسجم و شفاف است.

پارچه مانتویی کتان

پارچه کتان یکی دیگر از انواع پارچه مانتویی و پالتو است.

پارچه مانتویی ژاکارد

پارچه ژاکارد یک نوع پارچه با لایه های متفاوت است که از طریق بافت خاصی تولید می شود. این پارچه دارای طرح های شیک و خاصی است که با صرف کمترین تلاش می توانید در بین پارچه های مانتویی متمایز باشید.

پارچه مانتویی لینن – لنین

پارچه لینن یکی از انواع پارچه مانتویی پر کاربرد در دوخت مانتو است. و در بازار با نام های مختلفی همچون پارچه چاردان، پنبه وست و لینن معروف است.

پارچه مانتویی ریون

پارچه ریون یکی از انواع پارچه مانتویی مهم در دوخت انواع پوشاک است. و به دلیل ویژگی های خاص خود، برای تولید انواع مدل های پوشاک از جمله مانتو، تونیک، پیراهن و شلوار استفاده می شود.

پارچه مانتویی پشمی

پارچه پشم، در لیست پارچه های مناسب فصل پاییز و زمستان، در رتبه اول قرار دارد. نکته اینکه پارچه پشمی یک عایق یکپارچه است که به حفظ گرمای بدن شما در آب و هوای سرد پاییزی کمک می کند. علاوه بر این، پشم یکی از پارچه های زمستانی است که علاوه بر زیبایی. از شما در مقابل سرمای فصل سرد محافظت می کند و شما را گرم نگه می دارد.

پارچه کادوی، از ترندهای پارچه پاییزی

پارچه کادوی یک شکل ضخیم از پنبه با خطوط موازی برجسته است. که با نام ولز هم معروف است. به طور اساسی، پارچه کادوی یک نوع پارچه با بافت سفت و سختی است. که توسط افراد از طبقات مختلف اجتماعی، از خانواده های ثروتمند تا افراد عادی، استفاده می شود. پارچه کادوی یکی از پارچه های مناسب فصل های پاییز، زمستان و بهار می باشد.

پارچه پاییزی مرینوس

باید بیان نمود که پارچه مرینوس از پشم گوسفند مرینوس تولید می شود. این پشم سبک و قابل تنفس است. گوسفند مرینوس عادت دارد در دماهای میانه 30 درجه سانتی گراد تا منفی 10 درجه سانتی گراد زندگی کند. بنابراین پارچه مرینوس برای دماهای نوسانی مانند فصل پاییز، انتخابی عالی است. پشم گوسفند مرینوس به عنوان یکی از بهترین و نرم ترین انواع پشم معروف است. بنابراین پارچه مرینوس نیز به طور طبیعی بسیار نرم و لطیف است.

پارچه حامد (بخشایش)

با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف. و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی. و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است. رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

مشتری گرامی و ارجمند شما می توانید: محصولات مورد نیاز خویش را به صورت حضوری و آنلاین در پارچه حامد تهیه نمایید.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
https://wwww.instagram.com/parche_hamed5 : اینستاگرام
https://lnkd.in/d7kgSxZ4 لینکدین
https://www.pinterest.com/hamedparcheh/ پینترست
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] clindamycin 600[…]

clindamycin 600

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x