پارچه لینن-پارچه کتان لینن-قیمت مناسب پارچه لینن
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه حامد (بخشایش)
با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
https://wwww.instagram.com/parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل
پارچه لینن-فروش پارچه لینن-قیمت پارچه کتان لینن-انواع پارچه کتان ((کیفیت و قیمت مناسب))

پارچه ی لینن از جمله اولین و قدیمی ترین الیاف پارچه های موجود در دنیا به شمار می آید. این پارچه از یک گیاه به عنوان فلاکس استخراج شده است. به همین دلیل می توان گفت که پارچه لینن از الیاف طبیعی تشکیل شده است.

این پارچه یکی از انتخاب های محبوب تابستانی است

حال که با تلفظ صحیح پارچه لینن آشنا شدیم، خوب است که کمی در خصوص ویژگی های این پارچه بدانیم. پارچه لینن یا لنین یکی از محبوب ترین پارچه های خنک تابستان و بهاره به شمار می آیند. این پارچه یکی از پر کاربردترین پارچه های روزمره نیز به شمار می آید. دوام بالای این پارچه به همراه نرم و لطیف بودن آن از ویژگی های عالی آن به شمار می آید. جالب است بدانید که پارچه لینن یا لنین با خاصیت ضد باکتریایی، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

کاربردها

از مهمترین کاربردهای لینن می توان به دوخت لباس های راحت روزمره اشاره نمود. با این پارچه می توانید انواع شلوار، پیراهن، مانتو، دامن و غیره را بدوزید. با این پارچه خنک می توانید انواع لباس های خنک بهاره و تابستانه را بدوزید و نگرانی از بابت عرق سوز شدگی نداشته باشید.

دوخت شومیز لینن یکی دیگر از کاربردهای عالی این پارچه تابستانه به شمار می آید. اگر قصد یک کت کژوال نخی و خنک را دارید باید به سراغ لینن بروید. دوخت تاپ و دامن های خنک و تابستانه و بهاره هم با این پارچه زیبا پیشنهاد می شود.

یکی دیگر از کاربردهای پارچه لینن یا لنین در دوخت انواع پرده و ملحفه است. حتی با این پارچه زیبا و کاربردی می توانید انواع پرده، دستمال نظافت، ملحفه و غیره را بدوزید. شاید برایتان عجیب باشد که بدانید برای بوم نقاشی هم این پارچه کاربرد دارد. برای ساخت کیف و کفش هم می توان از لینن ساده استفاده نمود.

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x