پارچه ابر و بادی-فروش پارچه ابر و بادی-قیمت پارچه
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه ابر و بادی -قیمت پارچه ابر و بادی-فروش پارچه ابر و بادی ((کیفیت و قیمت مناسب))- انواع پارچه ابر و بادی
پارچه ابر و بادی از جزو پارچه های محبوب است که برای فصل تابستان استفاده می شود.
از پارچه ابر و بادی که طرح های بسیاری دارد. در تولید شال و سارافون و مانتو وست های تابستانی بلند و انواع شلوار استفاده میشود.

پارچه های ابر و بادی، نام دیگری به نام ماربل دارند. در ابتدا این نامی بوده که برای این پارچه استفاده می کردند. نام ابر و بادی به این دلیل به این مدل پارچه داده شده که خیلی راحت و سبک است. و هنگامی که به تن دارید به حالت سایه روشن نمایان می شود.

این نوع پارچه، و پارچه های مشابه به آن که مناسب برای فصل تابستان می باشند، معمولاً از نخ تولید می شوند. این مدل پارچه ها معمولاً آب رفت و اتو رفت زیادی ندارند، و مدت زیادی نیست که معروف می باشد.

جنس پارچه:پارچه ابروبادی دارای جنسی لخت می باشد. البته ابروبادی پارچه ای است که ممکن است در اثر استفاده زیاد چروک شود. اما شما نیازی ندارید حتماً آن ها را اتو کنید بلکه هنگامی که دوباره شسته شوند این چروک ها از بین می رود. البته توصیه می شود که حتماً اتوکشی انجام گیرد.پارچه ابروبادی از لحاظ جنس پارچه به چندین دسته تقسیم می شود. به دلیل طرفداران زیادی که این پارچه دارد، امروزه می توانید انواع زیادی از این مدل پارچه را مشاهده نمایید.

نحوه شستشوی لباس های ابروبادی :همه پارچه ها نیازمند به شستشوی درست و نگهداری زیاد می باشند. برای اینکه بدانید شستشوی لباس شما در جهت درستی صورت می گیرد. باید به یکسری از نکات مثل، دمای مناسب آب برای شستشو این لباس و اینکه بهتر است. این لباس ابرو بادی با ماشین لباس شویی شسته شود. یا با دست و اینکه باید اتوکشی حتماً انجام شود یا خیر دقت گردد.

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x