قیمت کرپ گاباردین , فروش کرپ گاباردین , پارچه پاییزی گاباردین ,
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه کرپ گاباردین-فروش پارچه کرپ گاباردین-انواع کرپ ((قیمت و کیفیت مناسب))

پارچه کرپ گاباردین جزو پارچه های بادوام بشمار می رود. برخی افراد نام این پارچه را کرپ گاواردین نیز تلفظ می کنند. این نوع پارچه در اواخر دهه 1800 میلادی توسط شخصی به نام توماس باربری برای اولین بار تولید شد.

کاربرد

این پارچه بافت مستحکم و برجسته ای دارد و همچنین تیره بودن رنگ های آن سبب می شود. تا بیشتر برای دوخت لباس های رسمی مورد استفاده قرار گیرد. بعضی از کاربردهای رایج کرپ گاباردین از قرار زیر هستند.

دوخت کت های تک مردانه
دوخت کت و شلوار مردانه
دوخت لباس فرم زنانه
دوخت کت و شلوار زنانه
دوخت شلوارهای تک زنانه و مردانه
دوخت مانتوهای رسمی و کتی
بافت جناغی، خطوط ظریف و مورب این نوع پارچه روی آن مشخص است. شاید این ویژگی طبق سلیقه همه نباشد. اما با این پارچه می توانید لباس های رسمی بسیار شیک و بادوامی بدوزید. این پارچه همچنین لخت است و میتوانید جلوه زیباتری به لباس مورد نظرتان ببخشید.

از طرفی شکل این نوع پارچه پس از شستشو تغییر نمی کند. میزان کشسانی این پارچه طوری است که می توانید با آن یقه ها آرشال و برگردان نیز طراحی کنید.

پارچه کرپ گاباردین با این که تراکم بالایی دارد، بسیار سبک است. با توجه به این ویژگی از پوشیدن لباس هایی که چنین جنسی دارند، احساس راحتی خواهید کرد.

برخی خیاط ها این نوع پارچه را برای دوخت آسترهای جیب لباس های تجاری به کار می برند.

این پارچه در بین افرادی که به تازگی خیاطی یاد می گیرند بسیار محبوب است. و با آن الگوهای مختلفی برش می زنند. پارچه کرپ گاباردین را می توانید به نوع لباسی که با آن می دوزید در هر فصلی استفاده کنید. به طورکلی این پارچه در فصل های خنک سال طرفداران بیشتری دارد.

کرپ گاباردین را می توان یکی از انواع پارچه کرپ دانست که از ویژگی های خاصی برخوردار است.

پارچه کرپ گاباردین هایی که در بافت آنها پشم وجود دارد با دوام تر هستند. کرپ گاباردین پشمی معمولاً برای دوخت بارانی و کت هایی که مناسب فصل های پاییز و بهار هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید که در بافت نوعی از این پارچه از ابریشم استفاده می شود. این نوع پارچه ها ضد آب هستند. و به ندرت چروک می شوند. همچنین پارچه کرپ گاباردین به راحتی اتو می شود. اما بافت روان آن طوری است که پس از اتوکشی روی پارچه براق می شود. و ممکن است حالتی کهنه پیدا کند که معمولاً مورد پسند مشتریان نیست.

پس بهتر است روی این نوع پارچه با دمای ملایم اتو بکشید یا روی آن پارچه دیگری مثل پارچه نخی پهن کنید تا کرپ گاباردین پس از اتوکشی حالتی براق پیدا نکند.

از سوی دیگر قیمت کرپ گاباردین در مقایسه با سایر کرپ ها اندکی بالاتر است. بیشترین نخ هایی که در تولید این پارچه استفاده می شوند عبارتند از:

پشم
پنبه
الیاف مصنوعی

پارچه حامد (بخشایش)

با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ
https://wwww.instagram.com/parche_hamed5 : اینستاگرام
https://lnkd.in/d7kgSxZ4 لینکدین
https://www.pinterest.com/hamedparcheh/ پینترست
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x