قیمت پارچه حریر-فروش پارچه حریر-پارچه حریر-انواع پارچه حریر
0 (0)

درج آگهی و ثبت تبلیغات رایگان اد کن

پارچه حریر-فروش پارچه حریر-انواع پارچه حریر ((کیفیت و قیمت مناسب))
پارچه حریر از انواع زیبا و لطیف پارچه ها است. که برای دوخت لباس های خاص در بانوان به کار می رود. و علاقمندان خاص خودش را دارد. البته پارچه ابریشم (حریر) برای پوشش هایی برای آقایان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
و در اکسسوری هایی مانند پاپیون، دستمان جیب و… میتوان از این پارچه زیبا استفاده کرد. قابلیت و کیفیت این پارچه به صورتی است که می توان انواع مدل های مختلف را طراحی و دوخت. امروزه شاهد هستیم که محصولاتی زیبا در سایزهای متفاوت برای افراد تولید می شود. انواع لباس های مجلسی سایز بزرگ تا لباس هایی برای افراد لاغر با پارچه حریر قابل طراحی و دوخت است.

از آنجایی که خاستگاه پارچه حریر از الیاف ابریشمی است. همیشه پارچه هایی ظریف، لطیف و سبک به حساب می آید. همانطور که میدانید ابریشم از الیافی است که به موارد مشابه هم، ارزش بیشتری دارد، و هم کمیاب تر است. لذا پارچه های ابریشمی و حریر گران تر از دیگر پارچه ها بودند. و کالای لوکس و اشرافی به حساب می آمدند. در قدیم هرگاه سخن از پارچه حریر به میان می آمد.

منظور پارچه های ابریشمی زیبا و لطیفی بود که چشم را به خود خیره می کرد و قیمتی گزاف داشت.از این پارچه لطیف و زیبا برای موارد مختلف استفاده می شود. انواع لباس های مجلسی خاص، شومیز، شال، لباس شب، مانتو و… از جمله موارد پرکاربرد تر است. اما در مواردی مانند پرده نیز از انواع ارزانتر حریر استفاده می شود. زیرا هم درخشش و زیبایی دارد و هم لطیف و فرم پذیر است.

برخی از انواع پارچه حریر شامل:
پارچه حریر کرپ-پارچه حریر کریشه-پارچه حریر ژرژت-پارچه حریر ژاکارد-پارچه حریر کریستال-پارچه حریر ساتن-پارچه حریر لمه-پارچه حریر پرده ای-پارچه حریر سیلک-پارچه حریر پلیسه.

پارچه حامد (بخشایش)

ارتباط باما
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹
۰۹۲۲۸۲۷۴۵۶۹ :واتس آپ
parche_hamed5 : اینستاگرام
parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x